מזה כמה שנים שאנחנו חולמות על ריטריט קודו, לקחת את הקסם שמתרחש בכל המרתונים הפיזיים שלנו ולהרחיב אותו לכמה ימים המוקדשים אך ורק לכתיבה והתקדמות במחקר שלנו.

והנה החלום הופך למציאות!

מזמינות אותך להצטרף אלינו להפסקה ממירוץ החיים ולקחת פסק זמן המוקדש אך ורק למחקר שלך. שלושה ימים של ריטריט כתיבה המשלב פרודוקטיביות שיא, לצד כיף וקהילה, וכל זה במרחק כמה צעדים מהחוף הכי יפה בארץ.

נשמע מדהים, או מה?!

להתעורר במרחק פסיעה מהחוף

שלושה ימים ושני לילות במרכז הימי בקיבוץ שדות-ים. הלינה תתבצע בחדרים לשלישייה. ניתן לבקש ציוות ספציפי לחדרים.

 

 

מרחב כתיבה שקט ומפרה

מושבי הכתיבה, מפגשי הייעוץ, הסדנאות וההרצאות יתקיימו במרחב יפיפיה וחדש, במרחק 40 מטר מחוף שדות-ים – אחד החופים היפים בארץ. 

כל הארוחות עלינו

בכל ימי הריטריט יוגשו 3 ארוחות כשרות ביום.


לעוף לבד ביחד

מרבית הזמן יוקדש למשבצות ארוכות של כתיבה, באווירת חממה בשילוב עם טכניקות
לעבודה פרודוקטיבית לזמן ארוך. חלל הכתיבה ממוזג ומרווח, מאפשר עבודה
אישית וכן פינות להתייעצות אישית.

הצטרפו לקהילה עירנית ותומכת של חוקרים. נתחבר ונכיר את ההישגים והאתגרים של כל אחד ואחת. לא נוותר על מידה הגונה של צחוק ופורקן באמצעות ערבים חוייתיים.

 

ייעוץ אישי

צוות המנחות של הריטריט תהיינה זמינות במהלך
מושבי הכתיבה וההפסקות לסיוע בכל אתגרי הכתיבה, וכן יסייעו בגיבוש תוכנית
עבודה לימי הריטריט ולשגרה שאחריו. הליווי של המשתתפות והמשתתפים יכלול
הגדרת יעדים אופרטיביים להשגה בתום שלושת הימים.

סדנאות

לאורך הריטריט יוצעו מספר סדנאות שיעניקו כלים מקצועיים להתקדמות מחקרית יעילה ולתכנון קריירה אקדמית. בנוסף לאלו תהיינה משבצות להפגה ושחרור שרירים ומתחים דרך סדנאות יוגה, מדיטציה ועוד.

ההשתתפות בסדנאות היא על בסיס התנדבותי, ניתן להמשיך לעבוד לאורך כל הריטריט בחדרי עבודה שקטים.

 

 

המחקר שלך צמא לזה.
יצא לך פעם להתחיל את היום עם התרגשות גדולה להתחיל לעבוד, ואז יש טלפון מהגן שמסתיים בשלוש המילים: "...צריך לבוא לאסוף". בדרך לשם טלפון מהמנחה ששואל: "נו, מתי אני אקבל ממך את ההצעה?". צלחת את זה, הגעת הביתה מהגן, ומולך - כיור מלא בכלים מהבוקר, שולחן שמוסתר על-ידי ערימת מבחנים שלא נבדקו. ובערב, השעון מראה את השעה שבע כמו בלגלוג - עוד יום נשרף, ושוב לא הספקת לכתוב ולו מילה אחת?

בשביל זה אנחנו כאן.

ביום-יום מאוד קשה לנו להתנתק מהסחות הדעת, ולפנות זמן לעבודת עומק.
אנחנו כאן כדי לעזור לך לעזור לעצמך לפנות זמן איכותי של כתיבה בתנאים מדויקים לצרכייך.
סוף סוף זמן שקט, בקהילה תומכת, זמן לייעוץ אישי, במסגרת מוקפדת, כדי לוודא שיש לך את כל הכלים כדי להשיג את היעדים שלך אחת ולתמיד.
מנחות הריטריט

תמר אלמוג – מובילת ומייסדת קודו

תמר השלימה את התואר הראשון בחוג לפסיכולוגיה וב 'אופקים', תוכנית המצטיינים של אוניברסיטת חיפה, ואת התואר השני בפיתוח בינלאומי (תכנית Glocal, האוניברסיטה העברית). במהלך העשור האחרון תמר עבדה עם עשרות יזמים חברתיים בארץ ובחו"ל, כחלק מעבודת השטח באשוקה הודו, וכחלק מעבודת המחקר במכון ברוקדייל, ג'וינט ישראל. בשנים האחרונות עוסקת בשאלה-  כיצד ניתן לסייע לעצמאים, ובתוך כך- חוקרים, לעבוד יחד כמאבק בתופעת הבדידות המקצועית, כחלק מהמעבר לשוק התעסוקה החדש.

רות יורובסקי – מנהלת קשרי קהילה וארגונים

רות היא בוגרת תואר ראשון ושני, שניהם בהצטיינות, בחוג לתולדות האמנות באוניברסיטת חיפה. את הדוקטורט שלה היא כתבה במחלקה לאמנויות באוניברסיטת בן-גוריון, וממתינה לשיפוט. מחקרה עסק במקומן של נשים-אמניות בחברה ובאידיאולוגיה הקיבוצית, תוך דגש על אמנותה הקיבוצית של האמנית הישראלית המפורסמת רות שלוס.
לצד הכלים המדהימים שקודו נותן, התרומה הגדולה ביותר של קודו לחברי המיזם היא תחושת הקהילה. הדרך המחקרית היא קסומה, מורכבת, מעצימה ומאתגרת. וכמו בכל דרך או תהליך שעוברים בחיים, הביחד יכול לספק נחמה, כוח, הנעה ותחושות גיבוי.

מה בעצם מיוחד בריטריט קודו?

הריטריט מבוסס על מודל המרתון הפיזי שלנו, אותו אנחנו מקיימות כבר 6 שנים.

אחד המרכיבים המרכזיים במודל הוא מושבי כתיבה לבד ביחד, בסטינג קבוצתי ותומך, אשר הוכיחו את עצמם כקטליזטור משמעותי עבור העשייה המחקרית של המשתתפים שלנו. הנה תמר אלמוג, מקימת המיזם, מספרת איפה הכל התחיל:

אז כמה זה עולה לי?

הרשמה מוקדמת – 10 ראשונים.ות – 1,900 ש"ח

הרשמה מאוחרת – 2,300 ש"ח

* תינתן קדימות למנויי קודו וקודה

* קיום הריטריט מותנה במינימום משתתפים

* ניתן לשלם מתקציבי מחקר – שאלו אותנו איך!

* ההרשמה היא בתשלום מקדמה על סך 500 ש״ח. יתרת התשלום תתבצע עד חודש לפני מועד הריטריט.

תנאי ביטול:

* ממועד תשלום המקדמה ועד חודש לפני מועד הריטריט: החזר של המקדמה בניכוי 5% דמי תפעול.

* מחודש לפני מועד הריטריט והלאה: אין החזר.

הצטרפו אלינו למסע

לאחר הרשמתך לריטריט – נחזור אליך טלפונית

המלצות

הפגישה הראשונה שלי עם הקודו היתה לפני כארבע או חמש שנים, כשהגעתי באיחור של חצי שעה ליום מחקר בספריה, והייתי כל כך מיואשת שכבר חשבתי פשוט ללכת. תמר התעקשה שאשאר, וישבנו ודיברנו. ההספק שלי באותו יום בפרק בדוקטורט היה מדהים. מאז פחות או יותר אני כאן. אני מאוהבת בקודו, והמיזם הזה – אם אפשר לכנותו כך – קרוב מאד ללבי. בקודו התגבשה קהילת חוקרים חדה וממוקדת מטרה. המסגרת של השעות המסודרות שבהם עובדים, האפשרות לתכנן לו"ז מראש, הדיון הרחב על כלי עבודה (מאפליקציות לתכנון זמן דרך התייעצויות יומיומיות בוואטסאפ), והמבנה עצמו של שעתיים עבודה בכל קודו – כל אלה עובדים מעולה! קודו הפך בשבילי לעוגן בחיים. מרחב אינטלקטואלי, יצרני, רציני ומחוייב מאד שמעודד עבודה, חשיבה, תכנון והתפתחות. גם התכניות הממוקדות של קודו הן חלק מכך – אפשרות לתכנן רחב, להתייעץ, לדבר על המחקר, על האתגרים, על המהמורות שבדרך, ולצלול לעבודה. אני ממליצה בחום על הסטארטאפ הזה! ואולי הדבר החשוב ביותר: הוא משמח.

מאז שסיימתי את הדוקטורט אמרתי לעצמי שאני אכתוב ולא יצא לי אז אני כותבת עכשיו. יש הרבה מאוד גורמים שבלעדיהם לא הייתי יכולה לסיים את הפרויקט המטורף הזה שנקרא דוקטורט בשיא הקורונה, אבל אחד מרכזי בהם, אולי המרכזי שבהם בשנה האחרונה הוא קהילת קו.דו, שלא הרבה יודעים עליה וחבל, כי היא נגישה וזמינה עבור כולכן/ם ושווה שתדעו. קהילת קו.דו היא קהילה שברובה הגדול מורכבת מחוקרים ואקדמאים (אבל לא רק!) שעובדים על הדברים שלהם לבד, ביחד. זה סוג של הצטלבות מבורכת בין קבוצת תמיכה למי שמרגישות תקועות עם המחקר למרחב עבודה משותף שמייצר שגרת עבודה בריאה למי שצריכה (או מרתונים פרועים למי שזה מה שעובד לה) של כתיבה, קריאה, ועוד כתיבה.

עבורי זה עשה כמה דברים. קודם כל, אולי לא נעים להודות, לגלות שעוד אנשים כמוני מתקשים לפעמים בכתיבה, בהנעה של הדבר הזה, היה משחרר מאוד. זה עזר לי לסלוח לעצמי ומתוך הסליחה הזאת המון פעמים משתחררים המעצורים האלה שלא מאפשרים לנו לכתוב. מעבר לזה, זה מיקם אותי על שולחן העבודה שלי כל בוקר בתשע בבוקר עם מחשב פתוח ויעדי כתיבה מוגדרים ומדידים, ושגרה יומית די קבועה של שעות שבהן אני כותבת ושעות שבהן אני לא. זה נשמע סופר טריוויאלי, אבל עבורי זה היה חבל הצלה של ממש. על המיזם המצוין הזה מנצחת בכשרון מאוד גדול ובתבונה רבה תמר אלמוג הנהדרת.

קיבלתי היום סוף סוף אישור רשמי על הגשת הדוקטורט לשיפוט! היה נהדר לעבוד איתכם.ן. שמחתי לקבל כל כך הרבה תמיכה ועזרה מהצוות ומהמשתתפות. אני יודע שהיו תקופות שהיה נראה שהולך לי בקלות, ותמיד היה הפיתוי להחצין את החלק הזה, אבל היו גם תקופות קשות, ותמיד הרגשתי שיש לי פה אוזן קשבת. שמחתי גם להיות מודל לחיקוי ולעזור כשיכולתי. תודה על הדגים, ועל החכות.

כל השפע הזה ועדיין לא שריינת לעצמך מקום?
תשובות לשאלות נפוצות

לכל מי שמבקש/ת לייחד זמן איכות אמיתי עם המחקר באווירה קבוצתית נעימה ומול נוף מדהים ומרגיע.

הריטריט כולל לינה של שני לילות, 3 ארוחות ביום, פינת קפה, סדנאות, ליווי אישי ופעילות חברתית בערבים.

הריטריט כולל 3 ארוחות כשרות, פינת קפה ונשנושים לאורך כל זמני העבודה.

עלות ההשתתפות בריטריט:

הרשמה מוקדמת – 1,900 ש"ח

הרשמה מאוחרת – 2,300 ש"ח

בוודאי, אם יש לך מנוי לקודו או לקודה תינתן לך קדימות

* ממועד תשלום המקדמה ועד חודש לפני מועד הריטריט: החזר של המקדמה בניכוי עמלות + 5% דמי תפעול.

* מחודש לפני מועד הריטריט והלאה: אין החזר.